Іноваційні технології в роботі

СТЕМ-навчання - освітній тренд Нової української школи




 Інститут модернізації змісту освіти та Видавничий дім "Освіта" організували зимову сесію "WEB-STEМ - школи- 2018"у рамках українського проекту "Якість освіти". У ході сесії відбувалося навчання, ознайомлення з презентаційними матеріалами, пошук ідей, підсумкове тестування.  На сесії пропонувалося велике коло питань та різноманітних напрямків.
 Я спрямувала свою теоретичну та практичну діяльність у сферах:

  • теоретичнні аспекти розвитку STEM-освіти,
  • методика: інструменти, підходи, проектно-дослідницька діяльність;
  •  STEM-освіта в гуманітарній галузі;
  • проект "Я - дослідник",
  • засоби навчання.
Важливими стали матеріали  Патрикеєвої О.О.,Барни О.В., Бондарчук О.І., Василашко І.П., Рождественської Л.В., Рожанчук І.В., Маслової Н.О. Мостєпан Н.М. 
 За результатами підсумкового тестування отримаю сертифікат про опанування програми  зимової сесії "WEB-STEМ - школи- 2018"


Із досвіду роботи учителя

 української мови та літератури

Ночовної К.І.
У ході викладання української мови та літератури працюю над науково-методичною  проблемою «Формування та розвиток дослідницьких компетентностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій».
Проблема реалізовується під час навчальної діяльності учнів на уроках та формах роботи, що здійснюються в позаурочний час ( участь у роботі шкільного творчо-дослідницького об’єднання «Пломінь», проектній діяльності з предметів.
У педагогічній діяльності використовую традиційні методи та прийоми, а також сучасні інноваційні технології. Зокрема, організовую діяльність учнів за принципом інтерактивних методів навчання, залучаю їх до  проектної діяльності, використовую ігрові технології згідно  вікових особливостей.
 Важливе місце в педагогічній  роботі  займає діяльність з використанням дослідницько-пошукового методу. Його застосовую на уроках мови, літератури та під час позакласної роботи з предметів, які викладаю.
Значну увагу приділяю вивченню та застосуванню хмарних технологій на уроках мови та літератури у 8 класі. Вивчаю особливості впровадження  технології «Перевернутий клас».
У роботі використовую хмарні технології на платформі  Google:
«Google Документи», «Google Презентації» , «Google  Мої карти», «Google Малюнки», «Google Форми».
Зокрема, у 8 класі було проведено бінарний урок «Розвиток мовлення. Опис пам’ятки архітектури. Українське бароко. Культові споруди Полтавщини» у формі проекту з української мови та мистецтва. Презентацію проекту  було створено у хмарному сховищі з використанням ресурсу «Google Презентації».
Учні класу на уроках літератури створюють «Літературні карти» з використанням ресурсу «Google  Мої карти».
«Google Форми» використовую на уроках української літератури для тестового контролю знань. Також з цією метою використовую цікавий ресурс «Kahoot-test». Постійно  поповнюю власну добірку тестів на ньому. https://create.kahoot.it/l/#user/23f5a271-6666-4e6f-9ba6-a9cdc70d16a4/kahoots/created

На  ресурсі  Сlassroom  для учнів створила сторінки для інтерактивного спілкування та навчання.
11 клас
https://classroom.google.com/u/0/c/NjA0NDU2MDI5NVpa    -   сторінка, яка містить теоретичні та практичні аспекти підготовки до ЗНО.
8 клас
  https://classroom.google.com/u/0/c/NjAyNDY3OTI4NVpa  - сторінка для інтерактивної роботи по вивченню навчальних тем та для впровадження технології «Перевернутий клас».
Вивчаю особливості створення навчального відео  на ресурсах :
        VideoNot.es
        https://www.wevideo.com/hub#editor/1042285280
        та в прогамі  UVScreenCamera/.
 У 8 класі було проведено урок літератури  за темою «Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості і натовпу, дійсності і мрії», у ході якого було продемонстровано практичне застосування теоретичних знань учнів та вчителя із застосування перелічених ресурсів.
У межах діяльності  творчої групи учителів української мови та літератури Полтавського району виконала розробки уроків розвитку мовлення для учнів 5 класу  з використанням  інтерактивної дошки в ресурсі    https://padlet.com/nochovnakatya1/vdeo31tdclh5 ( Урок розвитку мовлення у 5 класі «Квіти на шкільному подвір’ї», «Улюблені пісні моєї мами»).
Маю публікації:
-         сайт «На урок» Презентація "Розповідь про дитинство Т.Шевченка"
        Презентація та розробка уроку-екскурсії "Полтавський краєзнавчий музей – перлина українського модерну"
Газета «Вісті» «Цікава зустріч у Калашниках».
Матеріали з досвіду роботи розміщую у  блозі «Красиве і корисне» https://krasyveikorysne.blogspot.com/p/blog-page_5.html
Значну увагу приділяю розвитку навичок грамотного письма та формуванню літературних компетентностей. Учні беруть участь у дослідницькій діяльності, вивчаючи тему  «Літературна Полтавщина» (створення «Гугл Карт»), систематично працюють  із сайтом організації полтавських письменників http://www.poo-nspu.ltava.org/,
блогом сучасного полтавського літератора С.Осоки «Голос мисливця» http://osoka80.blogspot.com/.
Працюю над вдосконаленням умінь учнів по застосуванню методів дослідницької діяльності у позакласній роботі з предмета. Протягом року організовую роботу секцій «Філологія», «Мистецтвознавство», «Літературна творчість» у шкільному творчо-дослідницькому об’єднанні «Пломінь».
Цього року  у рамках Тижня рідної мови було поведено конкурс на кращий сенкан про мову. У ньому взяли участь 25 учнів школи. Відкриттям стала рукописна збірка сенканів  учениці 7 класу Козуб Марії з її власними ілюстраціями. За результатами цього конкурсу було проведено засідання секції «Літературна творчість» та видано друком збірку сенканів Козуб Марії. З нею було ознайомлено громадськість на Дні відкритих дверей та зроблено кілька публікацій у друкованих виданнях та Інтернет-ресурсах.
Протягом навчального року була членом журі
        Міжнародного конкурсу з української мови ім.Петра Яцика;
        Всеукраїнського мовно-літературного конкурсу ім.Т.Г.Шевченка;
        Другого етапу предметної олімпіади;.
        Конкурсу «Учитель року».
 Протягом року отримала
-         сертифікат учасника вебінару «Автостопом по новаціях. Прикладний довідник програм та додатків для вчительства»,
-         сертифікат слухача «Зимової сесії Web-stem школи-2018»,
-         сертифікат учасника гри «Соняшник-учитель».

Результати роботи.
 Олімпіада з української мови та літератури:
-         Яшина Каріна ( 8 клас) – 3 місце;
Міжнародний мовно-літературний конкурс  ім.Т.Г.Шевченка:
-         Сидорин  Антон (6 клас)  - 3 місце.


Учитель                                         К.І.Ночовна







Комментариев нет:

Отправить комментарий